2018. október 22., hétfő

Nyílt levél egy ismerős idegennek

Bolondos és kusza, teli, mégis üres érzések érkeztek veled és maradtak utánad.
Nem voltam biztos abban hogy honnan indultunk, ahogyan soha nem volt tiszta az sem, hogy hová tartunk.
Két teljesen különböző személyiség, ijesztően hasonló jellemvonásokkal. Ezek voltunk mi, a vihar.
Mindannak ellenére, hogy világosan látszott a helyzet vegkifejleténel legvalószínűbb forgatókönyve, mégis belementem a játékba. Miért? Azok miatt a bolondos, kusza érzelmek vezettek erre. 
Olyat hoztál magaddal ami azt sugallta: megéri kivárni mi lesz az a bizonyos vég. Azonban a viharból hurrikán lett, elsöpört mindent. Mert vakon hittem azoknak a bolondos és kusza érzelmek varázsának. 

S most állok itt, a hurrikán utóhatásait rendezgetve, tudomásul véve hogy egy ismerős, mégis idegen dolgot engedtem el, s te örökre egy idegen maradsz, akit valaha ismertem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése